Comunicarea mesajului in mediul online
									Eficienta comunicarii online tine de mesaj, site sau aplicatie web.
									
									Promovarea online a mesajului (site sau aplicatie).
									
									Mesajul (site-ul web, aplicatia) are o forma (layout-ul) si o substanta (continutul). 
									Ambele sunt importante si au functii clare in efectul de fidelizare al vizitatorilor. 
									Un layout clar, usor de navigat este o prima premisa de la care trebuie pornit.
									
									Continutul site-ului in profunzimea si dinamica lui este principalul motiv al revenirii vizitatorilor.
									
									Promovarea online are mai multe faze:
									
									1. Pregatirea mesajului (a site-ului) prin SEO si content - optimizarea aplicatiei pentru a fi cat mai bine citita de motoarele de cautare.
									
									2. Difuzarea informatiei prin utilizarea de unelte gratuite sau platite gen: inscriere in directoare, cross reference, direct emailing, newsletere, media online – bannere, ad-uri, articole, anunturi. 
									
									proiecte web
								








